mylifeisyou

Alla inlägg under oktober 2011

Av Amanda Andersson - 30 oktober 2011 23:59

Av Amanda Andersson - 26 oktober 2011 20:25

jag trivs bäst bland mig själv när jag får tänka o vara ensam, försök inte förstå mig det är bäst om jag är ensam

Av Amanda Andersson - 24 oktober 2011 21:09

       

  Vrid lite på huvudet så ser du älskling o jag ;)

Av Amanda Andersson - 24 oktober 2011 21:00

Hellu !

Har inte bloggat på jätte länge för jag inte har haft tid eller ork till det.

men nuså så är jag här för att blogga tills jag får kramp i fingrarna!

Känner att det här är det enda sättet att ha något o göra eftersom jag kommer hem tidigt om kvällarna ibland, och jag brukar bara sitta och nörda vid facebook.

Men nu ska jag blogga som fan, & verkligen ha bildbomber här i bloggen;) ska göra om lite och sånt, hoppas jag får lite mer läsare då ;) 

& en sak till, kommentera mer! 

puss!

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards