mylifeisyou

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda Andersson - 31 maj 2011 22:28

   

jag har inte haft tid o bloggat ngt, men nu ska jag börja lite lätt, men kommer inte blogga VARJE dag, eftersom det är snart sommar lov, o då tänker ionte jag sitta vid datorn hela lovet, :) men uppdatering kommer det bli ja :D 

Av Amanda Andersson - 23 maj 2011 01:07

Visst jag har svårt o bli kär, o det vet dom flesta.

& jag vet varför, för att den som ska kunna ha ett förhållande med mig, o älska mig, o bli accepterad av mig. måste ha ett hjärta av guld, för att den killen som ska kunna bli älskad av mig, måste kunna riva muren runt om kring mig, o få mig att må bra, o verkligen kunna finnas för mig, riva den muren som säger ifrån vissa saker, & som får bort min dåliga självförtroende.. för jag har bygt en mur omkring mig om killar o kärlek o shit. 

. o det är pga allt jag vart med om, o är du inte berädd att ta emot mig, så få mig inte att falla.. för jag är så jävla rädd att bli sårad o lämnad IGEN& jag vill inte vara med om det, även fast jag vet att jag kommer få vara med om det ganska mycket i mitt liv, eftersom jag är bara 14 år, o det svider när jag tänker på det. men jag måste släppa allt oro o tvek..  

Av Amanda Andersson - 19 maj 2011 22:50

ALLTSÅ, FUCK DIG, FUCK HAN, FUCK MITT LIV, FUCK ALLT! OKEJ?!

Av Amanda Andersson - 18 maj 2011 20:36

 jag älskar dig julia, och jag ställer alltid upp för dig om du behöver något.

  

Av Amanda Andersson - 16 maj 2011 21:41

  bjuder på en bild o sen går jag o tvättar bort sminket o går o sover! pusshej!

Av Amanda Andersson - 16 maj 2011 16:11

Blöt katt.. mysigt!  

  ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, det suger att bara sitta hemma..

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards