mylifeisyou

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Andersson - 29 februari 2012 23:26

 

Såhär känner jag mig nu, haha en bitch ja, fyfan va jag skulle vilja slå in någons ansikte just nu!

   eller..  

Av Amanda Andersson - 29 februari 2012 23:22

 

Skitsnygg, fast?

Jävla äckliga p12a väx upp, bete dig som 17 & inte 11 !

Av Amanda Andersson - 29 februari 2012 21:13

         

Det finns ingen annan människa jag älskar så mycket som jag älskar dig min fru, du får mig alltid att må så sjukt bra, och du finns här jämt! och mår du dåligt, så är det bara att höra av dig, jag kommer alltid finnas för dig! 

jag älskar dig Mathilda Uimonen, min bästavän, fru & syster. 

Av Amanda Andersson - 29 februari 2012 21:08

Du säger att du älskar regnet, men när regnet kommer fäller du upp ditt paraply. 
Du säger att du älskar blåsten, men när blåsten kommer stänger du din dörr. 
Du säger att du älskar solen, men när solen kommer letar du efter skugga. 
Det är därför jag blir så rädd, när du säger att du älskar mig.

 

tja

Av Amanda Andersson - 26 februari 2012 20:36

Tjaaaaaaaaaaaaa

efter lite om & men så har jag fått dit lösnaglarna, dom vägrade sitta fast.. cutttttttttcutttttttttttt 

   

Av Amanda Andersson - 25 februari 2012 22:20

ÅÅÅÅÅÅÅÅH VA JAG HATAR DET!FÖR VADFAN SOM HELST BARA JAG SLIPEPR DEN HÄR SKITEN!  jävla äckel liv, jävla äckel kärlek.


Det finns bara du du du du du i mina tankar hela tiden.

och tanken på att förlora dig helt får mig att hata mig själv.. 

   

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards