mylifeisyou

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Andersson - 24 juli 2011 00:55

min älskade! 

sorry för dålig uppdatering, men  har faktist sommarlov o vill umgås med min kille, o vänner så mycket som möjligt! puss

<3

Av Amanda Andersson - 13 juli 2011 01:07

  jag älskar dig emma! <3


Gnatt

Av Amanda Andersson - 10 juli 2011 23:37

jag orkar inte hur mycket skit som helst, det lär någon fatta.

Av Amanda Andersson - 9 juli 2011 23:22

Den dag ja märkte mina känslor för dig var den dag solen lyssde starkast.Den dagen va den dag ja känne mig levande, den dagen gjorde mitt hjärta starkare.Du får mig att skratta du får mig att gråta du får mig att kunna älska igen.Du läker mina sår du får mig att tro på livet igen. Du får mig att sväva på målnen.

Du får mig att känna en känsla i min kropp

Du vet att jag älskar dig, jag vill bara ha dig.

det bäst i mitt liv!     

Av Amanda Andersson - 9 juli 2011 23:17

haft en underbar dag, vart med älskling o isak, dom bäst you know.. ;) 

längtar tills jag får träffa älskling igen, för vet ni?

han är det bäst jag har, har aldrig känt såhär för ngn som han. o om du ser det här Markus, JAG ÄLSKAR DIG! 

aja, ska äta nu,  hungrig som fan, inte ätit ngt på heeeeeeela dagen, men  shit the same,& gnatt på er! :)

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards