mylifeisyou

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Andersson - 22 september 2011 22:57

ojoj, har inte bloggat på ett bra tag ser jag, men orkar typ inte göra det längre. 

vad ska jag skriva då? typ "chacha bloggen, idag har jag druckit saft" osvosv eller? knappast!

ligger i sängen o ska upp i prata med mamma snart om lite tråkiga saker,ehm shit va tråkigt inlägg dethär kommer bli, men har vart sjuk idag o i tisdags o i mon blire skola, skit kul, ska bara hänga mig.

eller ah typ sånt.

ALLTSÅ hur kul äre o läsa mina inlägg då? typ cptråkigt! 

aja, i moooon alltså fredag fredag freeeeeeeeeeeeeedaaaaag så ska jag gå i skolan osv osv o sen ska jag hem, o kanske ut o träffa Johan HAHAH han somgick i dörren kallar jag han, skit kul fast ne.. 

meeeen nu får jag sluta skriva ointressanta saker o resa på mitt arlse o gå o byta om o sen sätta på en film o kolla på den,.

puss bitches

.

Av Amanda Andersson - 14 september 2011 19:28

du vet om mitt liv, ja du vet hur det va
det var dig som jag lita på när ingenting var bra
jämt när jag var ledsen var det du som var där
och det var du som aldrig försvann iväg
och jag litade på dig, för vad du än sa
så kändes det som allting helt plötsligt blev bra
när vi prata med varann börja mitt hjärta slå hårdare
och vad som än hänt så fanns det inget svårare
än när jag hörde din röst eller tänkte dig nära
så visste jag att du bara skulle höra
och stötta, och att vilja hjälpa mig upp
ville få upp mig ur skiten och du lyckades ju
men jag har tänkt på dig sen första gången vi prata
minns inte riktigt när det var men det är tider jag saknar
att alltid kunna ringa dig att alltid kunna veta
att du skulle stanna föralltid vid min sida
du var den som var här men vad ska jag göra
du vet att jag försöker men du vill inte höra
vad har jag gjort för att få dig vänd emot mig
när allt började när du försvann.

men när jag såg dig igen så började jag minnas

allt du gjort för mig, jag hade nog glömt de
men jag skulle göra samma sak för dig
när jag ser dig nu gör det ont för du ljög..
om att du alltid skulle finnas, men nu är jag förstörd
du skulle finnas för mig, du skulle vara här.
nu är det svårare än nånsin och jag undrar var du är.
jag har försökt att nå dig men du har alltid vänt om
och det tar på mig mer och mer för varje gång
jag vill ju hjälpa dig jag vill ge samma sak tillbaks
men du vill inte öppna dig, fast jag har försökt
o jag vill ju bara att du ska förstå mig
förstå vad jag tänker och tycker nu mer
för vart jag än kollar så är det dig jag ser..

.

Av Amanda Andersson - 14 september 2011 19:28

du vet om mitt liv, ja du vet hur det va
det var dig som jag lita på när ingenting var bra
jämt när jag var ledsen var det du som var där
och det var du som aldrig försvann iväg
och jag litade på dig, för vad du än sa
så kändes det som allting helt plötsligt blev bra
när vi prata med varann börja mitt hjärta slå hårdare
och vad som än hänt så fanns det inget svårare
än när jag hörde din röst eller tänkte dig nära
så visste jag att du bara skulle höra
och stötta, och att vilja hjälpa mig upp
ville få upp mig ur skiten och du lyckades ju
men jag har tänkt på dig sen första gången vi prata
minns inte riktigt när det var men det är tider jag saknar
att alltid kunna ringa dig att alltid kunna veta
att du skulle stanna föralltid vid min sida
du var den som var här men vad ska jag göra
du vet att jag försöker men du vill inte höra
vad har jag gjort för att få dig vänd emot mig
när allt började när du försvann.

men när jag såg dig igen så började jag minnas

allt du gjort för mig, jag hade nog glömt de
men jag skulle göra samma sak för dig
när jag ser dig nu gör det ont för du ljög..
om att du alltid skulle finnas, men nu är jag förstörd
du skulle finnas för mig, du skulle vara här.
nu är det svårare än nånsin och jag undrar var du är.
jag har försökt att nå dig men du har alltid vänt om
och det tar på mig mer och mer för varje gång
jag vill ju hjälpa dig jag vill ge samma sak tillbaks
men du vill inte öppna dig, fast jag har försökt
o jag vill ju bara att du ska förstå mig
förstå vad jag tänker och tycker nu mer
för vart jag än kollar så är det dig jag ser..

Av Amanda Andersson - 14 september 2011 19:05

Vill bara skriva av mig.

kände att jag måste! Det Gör ont utan dig, även fast jag mår bra ibland, ganska många gånger om dagen mår jag bra. men ibland kommer den dära känslan av att ha dig vid min sida o känna mig trygg, det saknar jag..& jag skulle kunna göra allt för dig.

Men just nu, så är jag starkar eutan dig.

även om det inte känns som det.

vi bråka varje dag och jag hatade dig
kommer aldrig glömma skiten som du gjorde mot mig
men hur mycket som du faktiskt har sårat mig
så är du den personen som nånsin har betydit mest

kommer aldrig glömma tiderna jag hade med dig

skit i allt det dära för jag orkar inte med det snart.
orkar inte höra skiten som vi två har skapat.
för hur mycket har vi inte gjort mot varandra?
vi ville inte visa att vi mådde sämre och sämre,
och hela tiden fortsatte vi och gjorde det värre.
för hur många gånger gjorde vi inte om samma sak?
samma jävla misstag som vi inte mådde bra av..

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards