mylifeisyou

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda Andersson - 27 december 2011 14:41

Sommaren 2011.

23/6-11

Av Amanda Andersson - 25 december 2011 23:08

Halluuh,  sitter i lilla Järbo o känner mig helt död, är så jävla förkyld så jag dör snart.. kan framförallt inte andas igenom näsan..äsch. har fått jävligt mycket fina julklappar av mammsen&pappsen  

Blåser gör det ocå, så att huset snart blåser ner!

men ska duscha nu o röka, så puss!GAMMAL BILD ! :)

 

Av Amanda Andersson - 25 december 2011 04:54

 


Jag ska titta på dig även om jag blir blind
Jag ska höra på dig även om jag blir döv
Jag ska krama dig även om mina armar blir lama
Jag ska kyssa dig även om mina läppar blöder
Jag ska älska dig även när mitt hjärta har stannat

Av Amanda Andersson - 24 december 2011 05:26

  GOD JUL 

Av Amanda Andersson - 20 december 2011 19:53


Fyfan så skönt att tända ljus i hela rummet och sen bara sitta i mjukiskläder efter ha kommit hem i värsta kallavädret!

Har vart med LInnea;jenna,och david idag, tog kvart i 6 bussen hem o la mig i soffan o kollade på tv tills julkalendern började, sen åt jag ngt o gick sen ner på mitt rum vid datorn.

aja puss!


Av Amanda Andersson - 20 december 2011 19:44

Har aldrig rest utanför sverige någongång.

Av Amanda Andersson - 19 december 2011 21:14

       


Fyfan vilka chilla dagar vi har i skolan, antingen läser vi elelr kollar film, YAY.  

Av Amanda Andersson - 19 december 2011 19:32

Lätt till spanien!

skulle kunna gå på glas för att få åka dit!

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards