mylifeisyou

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda Andersson - 30 april 2011 12:07

Ojojoj, här vare länge sedan jag har skrivit ;)

men det brukar vara så att  man har en skola att sköta o vänner oi vara med, så jag skylelr på det nu :) 

umgås nästan bara med Mathilda, min fru! 

hela dagarna.

så det är det enda jag gör, sen komemr jag hem o sover sen skola o mathilda igen ;)

men idag, är det ju lördag, så då ska jag o Mathilda in till gävle o handla kläder o sen ska vi vel göra annat ;D 

aja, måste hoppa in i duchen o fixa mig innan hon smsar mig o frågar om jag är klar ;) 

puss!

Av Amanda Andersson - 21 april 2011 16:04

TJEENNNNNNNNNNNNARE MANNEN ! 

haha!

men neee, har binte haft tid för bloggen känns det som :D men i förrgår åkte jag cross med älskling o kim , as nice ! :D 

o idag vill jag oxå ta en tur på crossen, men vet fan inte vart pappa håller hus, ;o 

väntar på Mikaela gör jag oxå, men den ungen tar så jävla lång tiiiiid! 

får se om jag får tid över o träffa älskling, men det får jag säkert! :D 

åh har fan inget o göra, har nyss smörjt in mej med as god kräm övcer hela mig, o tror jag ska gå o dunka musik o städa klaret huset. men det får vi se.. ;)

ska tvätta bort sminket oxå, o smörja in mej med medel :) är så jävla glad att alla mina finnar har nästan försvunnit! :D är jätte nöjd att jag köpt ´ngt som verkligen hjälper nu! :) 


20/4-11  

När du håller om mej, o kyssre mej så blir jag så jävla glad. 

Av Amanda Andersson - 18 april 2011 10:19

att bli lämnad själv

att någon nära mig dör

att ett djur dör

att jag inte kan få barn ;) 

mörker

att mitt hus brinner ner


kom inte på 7 stycken.

Av Amanda Andersson - 18 april 2011 10:08

Har inte bloggat sen i onsdags tror jag ? 

men jag har annat o göra än o sitta inne o glo på en dataskärm om dagarna ;) 

ska kanske dra till äckel järbo idag,       heheheheheh skit kul! fast ne.. skit äckligt.

Av Amanda Andersson - 13 april 2011 19:45

har suttit här ett tag, o försökt kommit på vad jag ska få mig, eftersom mina tnsakar flyger runt i mitt huvud hela tiden..

men mitt hjärta bultar, o jag vet inte vad som händer.

Av Amanda Andersson - 13 april 2011 18:41

Får jag en kommentar som det står vissa saker i, så skiter jag i det. jag går efter min magsjänsla o tar reda på saker själv,  kom o säg det face to face så kanske jag tror dig lite mer. 

annars kan ni ju iallafall tänka på att ni inte har en chans o styra övver hur jag gör det. svårt med det?

Av Amanda Andersson - 13 april 2011 07:50

falska människor

på människor som tror dom kan gå bakom ryggen på en

skitsnack

när människor tror att dom kan hitta på saker o ljuga om det, fast det absolut inte stämmer.

när mitt hår dampar på morgonen

när någon tjatar på mig om att göra si & så

när jag inte har gratis sms och alla bombar mig med sms

och lärare, dom irriterar mig som fan! 





Av Amanda Andersson - 12 april 2011 20:58

Blev inte mathilda idag, men blev att dra ut med sälen Emma! och sen träffa vi på folk o hade kul, hade så jävla roligt!

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards