mylifeisyou

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Andersson - 31 mars 2011 18:56

den 26 va det bästa datumet, o den 27 blev det vi. 

iaf vad vi lova varandra. 

när det blir såhär mellan oss så vet jag att det bara är jag som mår dåligt, o får panik o förlora dej jag älskar, för knappast att du känner såhär som jag.

Jag älskar dej så¨mycket, jag hoppas du vet det. och jag hoppas du ser hur jag mår..

;)

Av Amanda Andersson - 31 mars 2011 16:34

Skitsnack! 

komemr alltid ta mina vänner i försvar först! sen kan du/ni komma o jiddra massa skit. bryr mej inte, men jag älskar min bästavän, o hon vet jag att jag ALDRIG komemr förlora! så ta o väx upp eller inse att jag tar henne i försvar, bli sur, elr vadfan du vill, men jag älskar henne vare sej du vill hata mej elr inte!

<3

Av Amanda Andersson - 31 mars 2011 15:49

Av Amanda Andersson - 30 mars 2011 21:32

Av Amanda Andersson - 30 mars 2011 20:32

Dom har rätt, leta aldrig efter kärleken, tids nog kommer den till dej.

& jag behövde inte leta, för du kom till mej, & fyfan va lycklig jag är!

 Sitter med två redbull och ostpopcorn just nu, fick 4 st av mamma, o har två kvar :D så jävla gott !    har lust o bara skriva & skriva, så ska göra ett långt inlägg nu! 

hmm, idag va jag i skolan, ointressant, heller hur ?  åkte sen hem, o sen tillbaka till skolan igen för möte, gick åt helvete kan jag säga, dom bara jiddrar massa skit! ;) sen efter det så gick jag o köpte cola, o sen tog jag bussen hem. tvättade bort sminket o kröp sen under täcket o värmde mej, sov 10 min tills jag inte kunde sova mer, så jag dunka musik istället! :) och sen kom mamma, o sen aa :O kommer inte på ngt :O men iaf, min bästavän therese har kommit fram till att jag är Doris, & hon Pysen i "Hitta Nemo" !  så jävla söt den ungen är, :)   

Av Amanda Andersson - 30 mars 2011 20:22

Snäll säg att du ljuger. 

förlåt, men vill bara ha dej som en vän, en bästavän!  

Av Amanda Andersson - 29 mars 2011 22:03

Äntligen har jag orkat gjort om bloggen, har inte haft lust annars, men nuså! :) hoppas det duger, iaf två veckor till :) 

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards