mylifeisyou

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda Andersson - 26 februari 2011 20:12

Va till ikea med fdamiljen idag,köpte lite nya saker till rummet. 

har städat o sånt nu, o skit fint blev det iaf! 

åååh, det är så jävla varmt i mitt rum nu, har så mångar ljus så det blir skit varmt! 

aja, jag saknar en person så jag skulle kunna gå te honom nu.. men nejtack.. vill ju inte skämma ut mej såsom jag ser ut nu.  ;) 

måste nog gå upp o dricka lite läsk elelr ngt, så jävla varmt så man blir törstig! 

aja, ni får hare bra!

Av Amanda Andersson - 25 februari 2011 17:11

Hatar kärlek.

Hatar att ha ont i magen.

Hatar att tårarna rinner.

Hatar att jag älskar dej.

Hatar att jag inte kan träffa Therese!

Hatar att jag inte kan få en hund.

Hatar allt.

Av Amanda Andersson - 25 februari 2011 16:31

Har sårat dej, jag vet.

men du har oxå sårat mej.

vill bar få dej att inse att du betyder.

o att jag inte leker med dej..

Av Amanda Andersson - 24 februari 2011 22:44

Hatar denna dag.

vaknade o va skit trött, fick inte ens upp ögonen,men måste börja gå till skolan så jag gick upp & ficade mej o gick o tröck i mej en hel macka, woooooooooooow en macka, hihihi   

pallade inte skolan mer, så stack hem på halv ett bussen till pappa med Bella, hahahaha va två helt störda tanter som stog o skrek åt busskillen, att dom skulle anmäla han bara för att han forsatt åka när dom vela av. hahaha xD 

jag o bella fick lite roligt åt det iaf ;)

sen kom vi till järbo o drog till Gullhedskolan o nörda på lillebror, o gick sedan till ica :D o hem igen :) sen kom bella o vi gick o träffa Jennifer    

nice dag men ändå inte.

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards