mylifeisyou

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

APRILAPRIL JAG KAN.. ÄH WHATEVER!

Av Amanda Andersson - 1 april 2012 15:45

Hejsan! va ju som sagt sjuk igår, och är de tän idag, så grymt jobbigt att inte kunna andas igenom näsan, och jag hostar säkert sönder något revben snart! Har man tur så överlever jag den här dagen.

men jag ska ligga hemma och ta mycket hostmedecin och nässpray och jag får inte glömma halstabletterna! 

Juste jag skulle ju berätta en liten secret igår, men glömde bort bloggen helt,sorry!

men som mina närmsta vänenr vet så ska jag kanske, MABY flytta till Gävle efter 9an, och leta efter lägenhet där som jag kan bo i samtidigt jag går i skolan, skulle vara nära o bra isåfall! & mamma tycker det är en bra ide, så ska sköta skolan fram till 9an, sen ska jag flytta o byta skola!

& dethär är inget april skämt! hatar sånna, för liksom varför ska man få ljuga en dag om året? så himla onödigt!

och dessutom så kommer alla med så sjukt bad  skämt,seriously.

jag håller mig till & inte myta idag, för jag såg på Facebook, att en tjej hade lurat sin kille att hon hade legat med en annan, liksom whatafuck?! tänk om han skulle göra så emot dig, så sjukt dålig stil, stackars han som har en brud som ljuger om sånt på första april, seriöst kom med något bättre som inte kan såra folk!

Men nu ska jag gå o ducha, hur skönt som helst när man är sjuk!

så puss på er sötisar!  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 1 april 2012 18:30

NY BLOGG FÖR ER SOM INTE VET! KOMMER BLI MYCKET MER INLÄGG, VIDEOS, OCH MASSOR AV SKVALLER! http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.dev...

Av Amanda Andersson - 31 mars 2012 20:18


 

Av Amanda Andersson - 31 mars 2012 18:56


Hejsan! Har absolut inge o skriva! intressant va? Men igår så slutade jag 13:20 och satt o väntade på Tildis en evighet typ, sen drog vi hem till mig, och hon spelade musik o jag somnade typ i 20 minuter, haha! sen följde vi med mamma och famil...

Av Amanda Andersson - 30 mars 2012 02:00

Visst är det underbart med kärlek, pojkvän, ett bra förhållande, att mysa etc...Men har man någonsin tänkt på alla konsekvenser? Hur dåligt man kan må? Hur psykiskt påfrestande det är ibland?Det är okej att må dåligt, men varför ska man då ljuga för ...

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards