mylifeisyou

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda Andersson - 21 juni 2011 20:50

 

  Jag älskar dig hjärtat

haft en underbar dag! längtar bara tills i mon :D 

Av Amanda Andersson - 20 juni 2011 22:07

Av Amanda Andersson - 20 juni 2011 22:05

 

 

:@

Av Amanda Andersson - 20 juni 2011 21:53

  ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG HATAR MINA FETT ARMAR, MINA ÄCKLIGA LÅR, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG HATAR HELA MIN KROPP! ska cutta sönder varende fett bit på min kropp, ucsh, blir äcklad så fort jag ser på mig själv, måste få bort äcklet, o de tär inte sen, i morgon eller om en vecka utan NU .. nu NUNUNUNUNUUUUUUUUUUUU .. 

hatar vad jag har gjort med min kropp.

Av Amanda Andersson - 20 juni 2011 13:55

  Tar o städar mitt rum nu,  sen blire o gå en sväng..

Av Amanda Andersson - 19 juni 2011 15:12

  vaknade nyss, har världens huvudvärk, kanske för att jag sover så dåligt? 

i förrgår sov min fru här, o vi hade riktigt kul tills det hände lite saker..

men det belv en bra helg iaf, idag äre söndag o jag har ingen aning vad jag ska göra :o

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards