mylifeisyou

Alla inlägg under juli 2011

..

Av Amanda Andersson - 8 juli 2011 01:32
 MEN FATTAR DU/NU HUR MYCKET JAG HATAR HAN IGENTLIGEN ELLER?! jag kan fan inte ens titta han i ögonen längre, kan han inte inse att han har sårat sin enda jävla dotter? han har sålt min cross, den va MIN! inte hans! o han sålde den för att lucas oxå ska få saker,
 o sen ger han bort min säng. o sen skiter han fullständigt i hur jag mår!
 o han fattar inte ens själv att det gör så jävla ont i mig att 
 veta att jag inte ens har en pappa som bryr sig längre.
all min respekt o tillit för honom har försvunnit sen den dagen han sålde allt som tillhörde mig..
o när mamma säger till han att jag mår dåligt, vet du vad han gör då?!
jo han går hem o cuttar sönder sig! fast ne.. men han går hem o deppar sönder! o tycker så fucking jävla synd om sig själv!
för atthan får stå ut med sin dotter som mår dåligt.
men aldrig tänker han på mig..
jävla åååååååh..
hatar det här, hatar att ha så jävla mkt hat i mig &ilska.. o att jag alltid ska få behöva förtränga allt jävla skit han har gett mig..
o alla gånger jag inte ens har vågat gråtit frmaför honom, för att jag VET att han aldrig skulle bry sig ändå.
att titta på min pappa, är som att titta på en helt främmande man..
o det hatar jag,
seriöst, får nå damp. gråter som en jävlaidiot, o har lust att slå sönder allt som finns i mitt rum just nu..
Av Amanda Andersson - 1 juli 2011 22:44

                           

  bara jag som saknar min gammla stil?!

lixom på kläderna o hela skiten?

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards