mylifeisyou

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Rubrik saknas

Av Amanda Andersson - 5 augusti 2011 00:27

Du tror du vet hur jag känner, men du vet ingenting
vet du själv, hur det känns, när man snabbt tas av motvind
man förväntar sig saker och vänner dom sviker
försvinner så fort, man har satt sig i skiten
allting jag trott var äkta, visa sig va låtsas
vet hur det känns när hjärtat rasar likt klossar
kanske är det sant, att tiden läker alla sår
ärren som skapts, kommer alltid finnas kvar ändå
spegelas på din insida, kanske på din utsida
men försöker dölja det, för du vill inte visa
att du är en trasig själ som behöver lagas
men är inte lätt, när minnen ständigt en jagar
vad ska man göra, man står själv utan vänner?
har varit där du nu är, men inte längre
livet kan svårt, man måste arbeta sig fram
krävs en stark vilja, jag vet att alla kan


Man lever livet en gång sluta inte testa 
och når du inte toppen då, fortsätt att klättra
allt är möjligt se på dom som stått där du står
dom är bra förebilder, så gå i deras fotspår


folk frågar mig ibland, vad det är som har hänt
förrut var jag botten, men lyckan har nu vänt
för jag träffa person som ja började se upp till
ni är mer än bara människor, alla ni e en förebild

det finns fler än jag som tänker, "fan vad som är starka"
tagit sig upp ur skiten som en gång fick dom ramla

när jag blir stor ska jag bli, precis som dom det är tack vare dom, jag vågat tagit mig så långtdom fick mig att inse, att livet kan va positivt
för lyckan finns någonstans även bland allt negativt
visst kan man va ledsen, och saker kan såra
aldrig fel att gråta, så släpp dina tårar
är född till att vara den du en dag kommer bli
du kan ta dig så långt, men bara om du vill
kan gå från en trasig själ, till att bli hel
det är du värd, så sluta rätta mig, för jag har inte fel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 1 april 2012 18:30

NY BLOGG FÖR ER SOM INTE VET! KOMMER BLI MYCKET MER INLÄGG, VIDEOS, OCH MASSOR AV SKVALLER! http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.dev...

Av Amanda Andersson - 1 april 2012 15:45


Hejsan! va ju som sagt sjuk igår, och är de tän idag, så grymt jobbigt att inte kunna andas igenom näsan, och jag hostar säkert sönder något revben snart! Har man tur så överlever jag den här dagen. men jag ska ligga hemma och ta mycket hostmedecin...

Av Amanda Andersson - 31 mars 2012 20:18


 

Av Amanda Andersson - 31 mars 2012 18:56


Hejsan! Har absolut inge o skriva! intressant va? Men igår så slutade jag 13:20 och satt o väntade på Tildis en evighet typ, sen drog vi hem till mig, och hon spelade musik o jag somnade typ i 20 minuter, haha! sen följde vi med mamma och famil...

Av Amanda Andersson - 30 mars 2012 02:00

Visst är det underbart med kärlek, pojkvän, ett bra förhållande, att mysa etc...Men har man någonsin tänkt på alla konsekvenser? Hur dåligt man kan må? Hur psykiskt påfrestande det är ibland?Det är okej att må dåligt, men varför ska man då ljuga för ...

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards