mylifeisyou

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Andersson - 5 augusti 2011 00:07

Av Amanda Andersson - 5 augusti 2011 00:00

Av Amanda Andersson - 4 augusti 2011 23:06

 
Av Amanda Andersson - 4 augusti 2011 22:33

Jag vill hoppa av livet, fast ändå inte.

för jag har blivit kär .

och jag har underbara vänner.

men ändå så vill jag hoppa av livet.

jag ska inte, men jag vill.

vill det så mycket .

Är jag i någons närhet kan jag skratta och ha så himla roligt,

men bakom ögonlocken bränner det, & tårarna vill ut.

Är jag ensam, gråter jag jätte mycket.

Det är så jobbigt. Jag vill inte må så här.

Jag vill ha det bra. men allt kan inte va som man vill.

Men jag vill ändå hoppa av livet, just nu, det känner jag.

Men jag vet ju själv att jag är en stark tjej,

så varför inte kämpa vidare?

- Jo! för det är just det jag ska, kämpa vidare till 100%.

Kommer det ta lång tid så struntar jag i det,

för till toppen ska jag!

mycket roligare att vara där uppe än nere på botten.



varför gör det så ont när du sårar mig o ljuger  för mig? varför? 

Av Amanda Andersson - 1 augusti 2011 14:33

Idiot = Ett gammalt beprövat sätt att förklara någon annans dumhet och i själva verket menas det "jag kunde inte komma på något bättre"


Fan va ful du är = Ett ord som sårar otroligt mycket men som egentligen innebär "jag har låg självkänsla och jag är bra sugen på din frisyr, men är för feg för att erkänna det" & "jag kunde inte komma på nåt bättre"


Dra åt helvete = Som jag har fattat det så finns det spel, brännvin, döskallar, tatueringar & naket folk där nere, alltså egentligen ett jädrigt kul ställe att vara på så egentligen betyder detta nåt positivt "Jag vill att du ska ha det riktigt skoj & jag är avis på att du får åka dit, bara för att jag sa det nu"


Glasögonorm = Uppenbart är denna person som säger detta ganska intelligensbefriad då ingen människa kan använda ormar som glasögon och riktiga glasögon används pga synfel...Jag vet, skitläskigt att dessa IQ badbollar ingår i vår trupp! oO


Korkskalle = menas helt enkelt "du är förjävla bra på att flyta"


Pucko = menas helt enkelt "du är som en god kall härlig chokladdryck på butelj...Smoooth!"


Looser = Mycket enkelt "Din förlorare" vilket egentligen betyder "du förlorade i leken: vem som är mest elak" Och vinnaren vet vi ju alla vem det är...right?


Nörd = är egentligen en förkortning på: "NästanÖverdrivetRekoDrömkille/tjej" Helt ofarligt med andra ord!


Fuck you = betyder egentligen "jag är oskuld och i want to fuck you" Då får man bara säga ifrån, vänligt men bestämt!


Fitta = Nåt de flesta män strävar efter och stället vi alla kommer ifrån från början, vad kan vara vackrare, fitta går alltså enligt biologisk regel inte att använda som ett fult ord, och så var det med det!







Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards