mylifeisyou

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

.

Av Amanda Andersson - 14 september 2011 19:28

du vet om mitt liv, ja du vet hur det va
det var dig som jag lita på när ingenting var bra
jämt när jag var ledsen var det du som var där
och det var du som aldrig försvann iväg
och jag litade på dig, för vad du än sa
så kändes det som allting helt plötsligt blev bra
när vi prata med varann börja mitt hjärta slå hårdare
och vad som än hänt så fanns det inget svårare
än när jag hörde din röst eller tänkte dig nära
så visste jag att du bara skulle höra
och stötta, och att vilja hjälpa mig upp
ville få upp mig ur skiten och du lyckades ju
men jag har tänkt på dig sen första gången vi prata
minns inte riktigt när det var men det är tider jag saknar
att alltid kunna ringa dig att alltid kunna veta
att du skulle stanna föralltid vid min sida
du var den som var här men vad ska jag göra
du vet att jag försöker men du vill inte höra
vad har jag gjort för att få dig vänd emot mig
när allt började när du försvann.

men när jag såg dig igen så började jag minnas

allt du gjort för mig, jag hade nog glömt de
men jag skulle göra samma sak för dig
när jag ser dig nu gör det ont för du ljög..
om att du alltid skulle finnas, men nu är jag förstörd
du skulle finnas för mig, du skulle vara här.
nu är det svårare än nånsin och jag undrar var du är.
jag har försökt att nå dig men du har alltid vänt om
och det tar på mig mer och mer för varje gång
jag vill ju hjälpa dig jag vill ge samma sak tillbaks
men du vill inte öppna dig, fast jag har försökt
o jag vill ju bara att du ska förstå mig
förstå vad jag tänker och tycker nu mer
för vart jag än kollar så är det dig jag ser..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 1 april 2012 18:30

NY BLOGG FÖR ER SOM INTE VET! KOMMER BLI MYCKET MER INLÄGG, VIDEOS, OCH MASSOR AV SKVALLER! http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.devote.se/ http://www.amandaanderssson.dev...

Av Amanda Andersson - 1 april 2012 15:45


Hejsan! va ju som sagt sjuk igår, och är de tän idag, så grymt jobbigt att inte kunna andas igenom näsan, och jag hostar säkert sönder något revben snart! Har man tur så överlever jag den här dagen. men jag ska ligga hemma och ta mycket hostmedecin...

Av Amanda Andersson - 31 mars 2012 20:18


 

Av Amanda Andersson - 31 mars 2012 18:56


Hejsan! Har absolut inge o skriva! intressant va? Men igår så slutade jag 13:20 och satt o väntade på Tildis en evighet typ, sen drog vi hem till mig, och hon spelade musik o jag somnade typ i 20 minuter, haha! sen följde vi med mamma och famil...

Av Amanda Andersson - 30 mars 2012 02:00

Visst är det underbart med kärlek, pojkvän, ett bra förhållande, att mysa etc...Men har man någonsin tänkt på alla konsekvenser? Hur dåligt man kan må? Hur psykiskt påfrestande det är ibland?Det är okej att må dåligt, men varför ska man då ljuga för ...

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards