mylifeisyou

Alla inlägg under januari 2012

Av Amanda Andersson - 28 januari 2012 15:50

Dag 3: En bild på någon i din familj

 

Av Amanda Andersson - 28 januari 2012 02:36

Bruden, du är så jävla körd nu.

Väljer du h*n före mig så kan du ju bara dra åt helvete,radera mig ur ditt liv, och aldrig höra av dig mer!

Jag har kämpat, jag har levt för dig,
så varför kommer det sig, att du sviker mig?
efter alla dom gånger, de dagar det bara vart vi
jag lägger dig bakom mig, vill inte minnas våran tid.
ska man kalla nån för vän då sviker man inte dom
ska man kalla sig en vän sviker man inte gång på gång.

jag kallar mig en vän, men jag sviker inte er

men vad fan gör ni mot mig, kan ni svara på de?!

dra åt helvete med er som inte visar att ni är min vän, fuckkkkkkkkkkkkkkkk 

k lol, godnatt! :)  

yay

Av Amanda Andersson - 28 januari 2012 01:40

133 tonårsfrågor
- Tidsfördriv OKEJ!?

- TRE FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDE
Är du singel?-
  yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- ja kanske
Är du kär just nu- nej
- TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV

När fyller du år? - 3 januari 
Några piercingar?- ja
Vad har du på dig just nu?- GisSA?
Vilken årstid är bäst?- Sommar!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?- haha, sova länge o ingen som tjatar på en.
Vad tycker du mest om hos dig själv?- allt
Vad är du bra på?- att prata (a)
Vem älskar du mest på denna jorden?-  det vet dom redan. 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon me någon?- vem vill sovca själv?
TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ
Vem står dig närmast?-
 mammsi
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?-ja
Vem är farligast i din familj?- lucas mohahahaha
Vem ser roligast ut i din familj?- Pappa o lucas
Vem är coolast?- Jag 
Sover du oftast med?- mathilda
Roligaste kvällen med familjen?- vetinte?

-TIO FRÅGOR OM IDAG 
Vad har du gjort idag?- vart medfriends
Vad ska du göra nu?- svara på dessa frågor 
Har du gjort något dåligt idag?- aaaaaa
Vad har du ätit idag?-  pizza
Har du duschat idag?- nee
Är du trött nu?- nej
Vad händer i morgon?- träffa darling
Går du i skolan?- ja 
Har du varit i skolan idag?- nee
-ANNAT
Hur mår du just nu?-  bra :)
Har du piercat dig?- ja
Är du hungrig nu?- nej 
Vad är klockan nu just nu?- 01:43 

-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?- aa
Använder du wax?- nej,
Använder du ögonskugga?- nä
Använder du kajal?- ibland
Använder du hårspray?-Ibland
Använder du volymspray?- nej
Använder du mousse?- nope
Använder du deodorant?- aa
Använder du skinspray?- nej
Använder du parfym?- absolut
Använder du läppglans/läppstift?-kan hända
Använder du brunkräm?- fondation
Använder du puder?- mm
Uppsatt hår eller hängande?- hängande 
Plattar/lockar du håret varje dag?-ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat?- nej
-KÄRLEK
Har du kysst någon idag?- nej
Har du ett förhållande?- nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?- höhö aa 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?- förhållande?
Har du varit tillsammans med två samtidigt?- dagis kanske ?;pppp
Vem sov du senast bredvid?- hmm. minfru
Har du varit tsm men ngn som du sdan har varit KK med?- aa
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- vet väl förihelvete inte jag ?
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- ALDRIG
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?- never!

Av Amanda Andersson - 28 januari 2012 00:41

 

Jag kommer aldrig veta hur det är att vara du , 
Du kommer aldrig veta hur det är att vara jag.


Av Amanda Andersson - 28 januari 2012 00:31

Bara för jag inte tycker som er behöver jag väl inte vara dum i huvudet?
Och jag tycker inte att ni är dumma i huvudet om ni inte tycker som jag, inse det.
Jag är mig själv till max, och kommer alltid vara det.
Sluta gnälla och lev livet istället, like me!
Och snacka inte skit om mig och sprid en massa rykten, låt mig höra det öga mot öga från dig i stället, jävla hora!
Jag kommer inte ändra mig hur mycket ni än vill det, mig kan du inte bli sönderfjäskad av.

Ta åt dig om du känner att du borde det

 

Av Amanda Andersson - 27 januari 2012 23:19

Haha, nu ska jag klaga, blir så jävla irriterad på småfjortisar som går ut i skinnjacka och klackskor och sedan whinar om att dom fryser, men gud tjejer, tänkt på varför? 

Sätt på er riktiga jackor och skor istället för klackskor och skinnjacka! Skyll er själva bara!

Blir så trött på sånna som er, haha sjukt roligt egentligen :)  sluta whina eller sätt på er fler kläder :)

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards