mylifeisyou

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda Andersson - 12 april 2011 20:58

Blev inte mathilda idag, men blev att dra ut med sälen Emma! och sen träffa vi på folk o hade kul, hade så jävla roligt!

Av Amanda Andersson - 12 april 2011 06:02

skiit trött är jag! 

eftersom jag är så snäll så skriver jag ett inlägg när jag fixar mig :) 

idag skulle jag vara emd Mathilda trorjag? 

aja, skriver när jag kommer hem  :)

..

Av Amanda Andersson - 11 april 2011 22:43

Kommer aldrig säga att jag klarar mig utan dig, för jag gör inte det.


denna dag har sugit, har bara gråtit känns det som, kul att läsa ?

men sluta läs om du inte bryr dig eller orkar bry dig.

aja, kom till skolan, gick o mötte emma o rökte sen, gick sen till skolan, gick inte på en enda lektion, va mest med Julia eller Emma, för första lektionen va jag hos kuratorn så sket i allt sen..

hatar att må såhär, det gör ont i hela mig. JAG HATARA SANDVIKEN! låt mej flytta till stockholm !!  lovar, så fort jag får ihop pengar så drar jag, långt åt helvete! trust me..

 jag hatar att det har blivit såhär,men det hindrar mig inte o dra ut i mon o va emd Mathilda, tänkte fråga om hon o jag skulle äta pizza som händer att vi alltid gör när vi är, men har inte lust till det, ingen ork att äta. 


jag älskar dej.

Av Amanda Andersson - 11 april 2011 22:36

plattar håret

gråter

sover

tittar tv

sitter vid datorn

skrattar

dricker

smsar

träffar vänner

Av Amanda Andersson - 11 april 2011 22:28

Varför lura någon på kärlek? 


jag måste få tid, jag måste få tid för att komma över han.

tid till att gråta och sakna han som en idiot, o tillochmed låta mej själv må dåligt.annars  komemr jagt aldrig kunna släppa han.. 




utan dej så klarar jag inte av att le eller stå på benen..jag har helt enkelt ingen kraft i benen som får mej att gå

 försöker förstå men det går inte.. 

är så arg och ledsen nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. kan knappt äta heller.. ser fan ingen mening om att ljuga om det här.


Av Amanda Andersson - 11 april 2011 00:49

 hatar falska människor

 är ständigt orolig över att bli lämnad

 hatar att  ett djur dör

 älskar min lillesyster så det gör ont ibland

 älskar andreas fortfarande

 hatar min kropp

 ÄLSKAR musik

 är skitkär

 har blivit sårad för många gånger

 röker


Av Amanda Andersson - 11 april 2011 00:47

Dag 1-Tio fakta om mig själv
Dag 2-nio saker jag gör varje dag
Dag 3-åtta saker som irriterar mig
Dag 4-sju rädslor
Dag 5-sex sånger jag tycker om
Dag 6-fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7-fyra dåliga vanor
Dag 8-Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9-två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10-En person jag litar på

Av Amanda Andersson - 10 april 2011 00:20

HEEEEEEEEEEEEJ, lever gör jag absolut! så nu är jag tillbaka! :D 

har umgåts med min underbara mathilda hela veckan  

är ju gift med henne nu! efetrsom jag hatar att alla killar är ute efter sex..  

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards