mylifeisyou

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda Andersson - 7 april 2011 21:23

Js jag gjorde fel, ett jävligt dumt val.

nägot som jag verkligen ångrar.

vill bara ha tillbaka..lite svårt o få det om du bara nekar till allt jag säger.

jag gjorde ett dumt val, det dummaste jag har gjort.


Saknar jag dej?

Behöver jag dej? 

Behöver jag ställa mej på knäna o be för att få tillbaka dej?


-ja

-ja

- tydligen..

 fan va jag hatar det här.. önskar bara jag fick somna tätt intill dej en natt o få känna dina läppar emot mina.. 

<3!

Av Amanda Andersson - 3 april 2011 23:41

Av Amanda Andersson - 3 april 2011 16:47

Har nyss fixat klart mej o ska borsta tänderna, ska nämligen ner på stan op träffa min sötnooooooooooooos! GUD VA JAG HAR SAKNAT NA! herregud, stackars hon.. komemr typ mosa sönder na.. hehehe... ;) 

aja, finns på mobilen utifalla de tär ngt :D 

Av Amanda Andersson - 3 april 2011 02:48

Är överlyckligt så det inte finns skrivet på kartan! 

har nyss tagit 2 till i örat, & woooooooooooooow tänker ni, o det är verkligen woooooooooooow för mej :D för jag är en sån där liten fegis som inte vågar det ;) men nu våga jag ta två hål helt själv!:D funderar på ett till, men låter det vara tills det har läkt lite :)   

Av Amanda Andersson - 2 april 2011 00:41

Tror jag kryper ner i sängen & försöker få mej själv o må bra! :) 

Mår mycket bättre än vad jag gjorde tidigare, & det är verkligen bra! men ni kan gärna vara lite social på sms, & smsar ni, så får ni veta en underbar sak!   

Åh, vill bara krypa under täcket nu, med x-rayen & min stora choklad! underbart!  

Av Amanda Andersson - 1 april 2011 22:10

Jag kanske bryr mej för mycket ändå.




Jag ska inte behöva  sitta o skaka samtidigt som jag ser ditt nummer stå på min skärmpå mobilen. 

och jag ska inte vara rädd att svara för att få ett äckligt svar på vad du vill. är trött på den här skiten nu.

Av Amanda Andersson - 1 april 2011 21:50

Ingen vill lyssna på mina ord längre. jag förstår er.. till 100.  & jag ber er inte o läsa mina texter, ert val, ert val om ni vill sitta o gräva in er i mina depptexter.

jag tvingar er inte.. men ärligt talat, det tar stopp här för mej, det räcker med o bli sårad, jag ska inte behöver få höra dom dära orden ekandes i mitt huvud varje jävla dag..jag kanske överdriver, men hur kan man överdriva om en sån här sak?

hur kan man inte börja gråta av en sån här sak?  va det så jävla nödvändigt o skriva sådär till mej? va det nödvändigt att såra mej? va det nödvändigt o få mej att må så här dåligt? jag ska ändra mej, ni ska inte få se mej mer, ni ska aldrig få se en sån här tjockis som jag nå mer. det är över för mej, o jag hoppas ni känner själva att det är erat fel, erat fel att jag sitter här & gråter.



Dom orden börja eka i mitt huvud, aldrig mer det här.

få bort skiten ifrån mitt bord, få bort allt godis, få bort mitt liv som jag.

mitt liv, mitt liv som jag en gång bestämde själv över. det är slut. föralltid.

hoppas ni får det dära happyfacet o inser  vad ni fick mej att göra.

Av Amanda Andersson - 1 april 2011 20:53

ASSSSSSO!!!  du snackar bara skit, okej?! du vill inte ha mej, det vet jag! jag känner dej lilla vän. och jag vet hur du är, o aldrig att jag skulle tänka tanken att bli sårad igen, det tog för hårt på mej. jag älskar bara en på denna jord, så som jag älskade dej, o det är min beby. släpper han aldrig..

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards