mylifeisyou

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda Andersson - 16 maj 2011 06:27

Uppe med tuppen känns det som, har precis börjat sminkat mig o har plattat klart håret.  Hoppas dagen går snabbt så jag kan få komma hem o soooooova! är så jävla trött o ändå så somnar jag inte om när klockan är kvart i 6..   är fortfarande jätte snorig o hostar o är lite hes, men vad ska jag göra mer än att knarka halstabletter? 

får vel ta o sova när jag kommer hem o se om det blir bättre.

hoppas mamma ringer till xtrafik o kollar efter min mobil där oxå som jag tappade i vintras, men den är säkert hos polisen eller ngt.. :/

& sen MÅSTE mammaringa till vetrenären (stava) för Yakima..


oj ser att det blev mycket, men har inget o göra än att skriva&skriva  men ska ta o forsätta fixa mig. puss  

  

Av Amanda Andersson - 14 maj 2011 15:04

Va ett tag sen jag vaknade, men har nyss fixat mig o ska snart på toa intressant va?

men i allafall så kommer mikaela hit vilken minut som helst, om hon hittar hit vill säga ;) aja, vi får se vad dagen/kvällen har att erbjuda, ha det så bra! för det är något jag tänker ha! :)

 

Av Amanda Andersson - 14 maj 2011 00:03

               

  och  jennifer Carlsson! 

ni 10  får mig att stå på benen o orka livet! för utan er skulle jag falla ihop, vet inte vad jag skulle gjort utan er! 

ni får mig att kliva uppp på morgonen, och det är det enda som får mig glad om dagarna! jag älskar er, så oehört mycket o tack för allt! bara att säga till om ni behöve rmig, för jag ställer upp lika mycket som ni hr gjort för mig! 

jag älskar ER!

klart det finns flera, men just ni står mig närmast!  

Av Amanda Andersson - 11 maj 2011 17:52

hejsan!'

sitter hos julia medans hon äter sen drar vi till Chris :) skriver mer i kväll :) men har haft en as nice dag ;) 

skolan gick oxå bra, super! :) skärper mig mer o mer känner jag, för jag vill gå ut 9an med MVG ! o fan om jag får gå ut med IG eller ngt dåligt.. usch, glöm! ska skärpa mig! men gud va Julia tar tid o äta, men men ska dra snart, skriver i kväll ist :) 

Av Amanda Andersson - 9 maj 2011 22:39

  bjuder på en as het bild på mig innan jag lägger mig i min underbara säng, eller aa 4 madrasser.. ;)

aja godnatt! 

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards