mylifeisyou

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda Andersson - 9 maj 2011 21:43

                  JAG ÄLSKAR DIG MATHILDA!   

Av Amanda Andersson - 8 maj 2011 18:20

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH, ramla i trappan

Av Amanda Andersson - 8 maj 2011 18:12

Sitter just nu o skriver ett inlägg , hah, nejdå men ska städa nu innan bebi komemr hi t :D 

Av Amanda Andersson - 8 maj 2011 16:22

funderar på att verkligen storstäda mitt rum nu! :D

Av Amanda Andersson - 8 maj 2011 14:04

mina vänner!

djur

att få vara ute längeeeeeeeeeee

att träffa nya folk

att pussas 

Av Amanda Andersson - 8 maj 2011 13:59

Haft en as rolig helg! 

bästa helgen på länge om man säger så:) 

i fredags följde  Mathilda med hem o sov hos mig, sen på lördagen åkte Hon jag o Julia in till gävle o träffa folk, fick nya nummer, awsome! :D 

åkte hem halv 12 bussen med monika med oss o sen drog jag o monika o julia hem till julia o satt där ett tag, o sen drog hon, så blev det bara jag o julia, sen kom någon kille ;) o sen drog jag :) stört skön helg! 





det går över..

hah!

Av Amanda Andersson - 5 maj 2011 22:21

1, jag är kär

2, älskar mina vänenr o kommer alltid ställa upp för dom!

3, kan inte gå en dag utan att jag röker.. dåligt mjo.

4, älskar att hålla på med djur

5, skiter i andras åsikter!

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards