mylifeisyou

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda Andersson - 5 december 2011 19:37

Helluuuu.

Idag fick jag skjuts av min kusin ner på stan för att köpa present åt Mathilda, men innan det så åkte vi förbi ica och tog ut pengar :)

köpte ett halsband och en ring åt  na, kanske inte så mycket men jag har redan hittat ganska mycket hon ska få i julklapp så hon fick bara två saker idag    men mer kommer hon få i julklapp   

sen gick jag och mötte henne vid badhusetoch sedan gick hon&jag till jensas för att feta i oss pizza,   

när vi hade ätit klart så gick vi till rese, och där träffade vi jävligt mycket folk, satt och snackade, skrattad eoch hade allmänt roligt tills mamma kom och hämtade oss och skjutsade hem oss till mig :) och efter vi kom hem så åkte dom andra i familjen iväg till valbo och jag Mathilda stannade hemma för att städa hela huset :D

blev jätte rent och fint! efter det så satt jag och hon och kollade på julkalendern och ssen följde jag med henne till bussen.

Det va sjukt halt ute och när jag va påväg hem så halkade jag nästan. HAHA, måste ha sett roligt ut..

aja pusspuss! 

Av Amanda Andersson - 5 december 2011 13:43

Har nyss fixat mig klart, ska bara släcka alla lampor i hela huset och stänga ner datorn, och fixa lite& dra på mig skorna o gå utanför dörren, för min kusin bellan, kommer och hämtar mig, och sen åker vi vidare emot mammas jobb för att hämta pengar :) 

finns på mobilfan om det är ngt :) 

0706663987

Av Amanda Andersson - 5 december 2011 11:36

hellu, vaknade för cirka en halv timme sen, ska ut och röka, och sedan hoppa in i duschen och göra mig klar till jag ska träffa Mathilda, :)  men skriver nog senare när jag har kommit hem elelr nånting sånt :)  

Av Amanda Andersson - 4 december 2011 23:17

Hellu, skulle ju börja blogg igen ju, & helgen har spenderats med Emma, i fredags sov hon hos mig, vi stack ut och va ute med max och träffade Patrik en sväng, sen for vi hem till mig o fetade oss, sen kom Max brorsa o hämtade han så gick jag o Emma en sväng runt mig, sen drog vi hem o kolla tv,satt vid datorn, och hade allmänt cp tråkigt.

Lördag: Vi vaknade, klev upp , åt och fixade oss, sen satt vi bara hemma hos mig hela dagen, tills Pelle skjutsade oss till Emma, så jag kunde sova där med henne :)

vi satt bara och kollade film hela kvällen fram till 10 då vi fick nå godisrus o lära cykla, alltså  CYKLA hem till mig, fyfan,HAHA. höll på att dö, så jävla äckligt kallt, halt o mörkt som fan.. sen när  vi kom hem så kollade vi film tills vi somnade.

Söndag: vaknade, blablabla sen drog jag och Emma ner på stan och mötte upp Max, och gick och handlade julklappar, sen drog vi 3 hem till mig o slog in julklapparna, och efter det så följde jag o Emma med Max till bussen. och Emma åkte hem någon minut efter, sjuuuukt bra helg faktist!


Haha, märkte att det blev mycket "och sen"  i det här inlägget :)

nu ska jag gå o tvätta bort sminket och gå o lägga mig :) 

Alla i 8an har ju prao i veckan, men jag hittad eingen prao, så jag lär antingen vara i 9ans klass elelr 7ans, men dreeeeeam on! ska fan sova varenda dag.. tänker fan inte sätta ner arslet i en bänk i skolan den häör veckan medans dom andr aär på prao! 

aja, Gnatt bitches.

         

Av Amanda Andersson - 2 december 2011 23:12

Heyyyy, Har inte bloggat på 300 år känns det som :s

Men nusåååååååååå, ska försöka, FÖRSÖKA blogga varjedag iallafall,

pusssspusssssssssss  

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards