mylifeisyou

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda Andersson - 11 december 2011 01:37

-

Av Amanda Andersson - 11 december 2011 01:35

       

Av Amanda Andersson - 11 december 2011 01:33

     

Av Amanda Andersson - 5 december 2011 22:32

RobinKarlsson, min bror, min bästavän, mitt allt!

herre gud, vet faktist intevad jag ska skriva , men måste verkliogen få göra dig glad just nu.

du är lixom min badboy, min bästavän, bror, och framförallt my everything..

älskade du, du är inte misslyckad, inte ett dugg, inte i mina ögon.

Flera komemr säkert tycka "åh va ful han är" elelr typ "fyfan" eller komma med  dumma åsikter, men jag skiter fullständigt i vad dom tycker om dig, lixom, har dom sett dig igenom mina ögon eller? du är hur underbar som helst Robin, den bästa vänner man kan ha, 3 årsvänskap.. fattaru 3 år?! 

och vi har inte trättas alls, inte nångång, aldrig träffats och jag älskar dig sååååååååååååååååååååååååhääääääääääär mycket!

du är min bästavän, den jag kan skriva till är jag mår skit, den jag kan snacka med om allt,för di kan jag lita på mer än vad jag kan lita på mig själv.. när jag har mått skit eller bara behövt ngn att snacka med så har du alltid kunnat ringa mig. . och jag är så jävla taclsam för allt du har gjort för mig! du vet att jag oxå jämt finns för dig! all the time! spelar ingen roll vilken tid det är på dygnet så kommer jag alltid att svara när du ringer, vet fan inte vad jag skulle ha gjort utan dig, helt seriöst.. du har fått mig att skratta, gråta och älskat mitt liv.

du har fått mig på skit bra humör när jag har gråtit floder.. & tack vare dig så har jag världens bästa självförtroende. jag kan titta mig i spegeln och tänka "shit va snygg jag är" och det är tack vare dig, dig,dig, och DIG! 

du ska bara veta hur mycket jag älskar dig bror, till  pluto och 200000 varv och tillbaka   igen!

Glöm aldrig det,eller mig..

puss bror! 

ALLTSÅ KOLLA SNYGGINGEN? så jävla fint leende!  helt sjukt.

 



Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards