mylifeisyou

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Andersson - 6 februari 2012 21:44

Dag 10: Någon du tycker är väldigt snäll
Dag 11: En person du kan berätta allt för
Dag 12: En bild på någon du har varit kär i
Dag 13: Du och någon klasskompis
Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 15: En person som du vill vara med
Dag 16: En bild på dig själv
Dag 17: En ovanlig bild
Dag 18: En bild på din fritid
Dag 19: En person som är snygg
Dag 20: En bild på dina närmaste
Dag 21: En person som alltid ställer upp för dig
Dag 22: En bild på en tid du saknar
Dag 23: En bild från i sommras

Dag 24: En bild som gör dig glad
Dag 25: En person som alltid gör dig glad
Dag 26: Någon/några du alltid har roligt med
Dag 27: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 28: En tokig bild
Dag 29: Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30: Någon du aldrig kommer släppa taget om

 


Av Amanda Andersson - 5 februari 2012 23:23

Duschade rakade benen osv, och har nu smörjt in mig eller det va typ för en timme sen, och sen har jag målat naglarna och gjort iordning dipp&morötter sen ska jag bara lägga mig i min nybäddade säng och kolla film, så himla mysigt! har städat rum, nyduchad och mätt! underbart!      

Av Amanda Andersson - 5 februari 2012 23:16

Smeknamn: - 
Födelsedag: 3 januari 
Bor: Hemma
Arbete: I skolan.

FAVORIT…

Färg:
 rosa o lila
Plats: sängen
Drog: cigg.
Fordon:cross
Film: Alla som ger en halv hjärtattack.
Djur: hund
Affär: cubus
Serie:  verkliga människor
Café: -
Skor: Converse

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
 Ja.
Gnälla: Allt för mycket.
Skrika: Vad gör man inte för att göra sig hörd?
Sova: Helst hela tiden.
Drömma mardrömmar: yes
Drömma sexdrömmar: Vem gör inte liksom?
Försöka vara annorlunda: Vad är normalt då?
Klä dig i svart: nja
Ha sex: Inte nu för tiden.
Hata folk: Hata är ett starkt ord som egentligen inte bör användas, men...
Lita på folk: Har alltid haft otroligt svårt för att lita på folk, så ni som vet att jag litar på er, känn er väldigt speciella!

NÄR…

Åt du senast:
nyss
Läste du en bok senast: Igår.
Var du på konsert senast: aldrig
Köpte du något senast: idag
Kysste du någon senast:igår
Svor du senast: Nyss
Sjöng du senast: Nu
Klagade du senast: Det finns ALLTID något att klaga på! 
Är det sommar: självklart nu


VEM…

Saknar du:
 max älskling!
Rörde dig sist:mamma
Kysste dig sist: max
Gjorde dig riktigt glad senast: mina vänner
Fick du sms från senast: Mobilen darrade nyss så ska kolla soooooon

HAR DU…

För många vänner:
 Kan inte ha för många.
Tvångstankar: Njaa, snarare vanor som måste göras.
Någon annan psykisk sjukdom: många det.
Färgat håret: Senast för några veckor sedan.
Brutit några ben: nope
Några piercings: läppen och öronen
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: nja
Bra självförtroende: Det varierar
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja. 
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: nope
Dumpat någon: yes
Blivit dumpad: Dumpa är ett dumt ord att beskriva saken med, men, ja.
Velat vara otrogen: yes.

HUR….

Går du: 
Höger ben, vänster ben...osv. 
Fördriver du tiden: röker hahah fett wierd sätt att fördriva tiden men men
Mycket pengar har du: 1 kr
Tjänar du pengar: nej
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: Varje dag ungefär
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Så jag klarar mig.

Tråkigt liv heter det

Av Amanda Andersson - 5 februari 2012 19:16

Dåligt sugen man blev o köpa nya cross kläder när jag såg att en tjej hade lagt ut en bild på en cross, så himla sugen o åka nuu juuuuuuuuu!

         

Blir lätt dom här när jag får pengar! 

utan tvekan! 

dåligt taggad man är tills det blir sommar, vill köra nununununu.

Av Amanda Andersson - 5 februari 2012 00:14

Okej din lilla glappkäftede hora!

Nu kommer du få ditt lilla inlägg som du hela tiden har velat!

Antingen slutardu kommentera eller så sätter jag lösenord på min blogg så inte sånna små horungar som dig kan komma och skabba ner min blogg  

Försök tryck ner mig hur mycket du vill, försök o få mig att förstå att jag är sandvikens största bich i dina ögon, men vet du? det spelar ingen roll hur mycket du trycker ner mig, kallar mig bicth och försöker få mig att inse det, för jag tar inte åt mig av sånna som dig.

Du skriver att jag tar åt mig, att jag lägger ner MER energi på sånna som dig, men jag har klarat av dina fuckade ord ett bra tag nu utan att bry mig så varför ska jag helt plötsligt försöka bry mig för din skull?

Jag bryr mig inte ett jävla skit vad du skriver, eller säger.

Snarare jag skrattar åt dig.

Du är en patetisk liten jävla hora som särar på benen för minsta lilla, du kan ju forsätta försöka trycka ner mig men du kommer ändå ingenstans med det  

& att du skriver att jag är en  attentionwhore eller vadfan du skriver, pga att jag lägger ut bilder på mig i urinagt, HAHAH ärligt talat, om du nu hatar mig så jävla mycket så ta ditt feta arlse o försvinn ifrån min blogg, jag tvingar dig inte o läsa, & du kan ju försöka hålla fingrarna borta ifrån tagenterna isåfall!   

Och du skriver att jag har några likes på mina bilder, so what?

lilla gumman, du har 2 stycken som gillar dina bilder,så har du ngt o komma och dissa med kan du ju iaf försöka ge mig lite större dissar än det där  

Du är sjukt äcklig, och ditt iQ är ingeting 

Så nu har du fått ditt inlägg som du verkligen ha velat, heller hur vare ? :)

HAHAHAHA in youre face bitch! 


Av Amanda Andersson - 4 februari 2012 16:12

Dag 9: Någon i din släkt

 

Av Amanda Andersson - 4 februari 2012 00:26

GODNATT SÖTNOSAR!

:)  

<3

Av Amanda Andersson - 3 februari 2012 15:33

Vi har bråkat mycket nu i flera år du och jag,
O jag vet med säkerhet att det sitter kvar sen barn,
För jag känner mig så sviken så bortglömt och hatad,
För åren gjorde att hela familjen blev skadad,
När jag ser dig ledsen när du gråter svider det,
Och tro mig när jag säger att jag faktiskt lider av det,
För även fast vi haft det knas så vill jag se dig glad,
O jag önskar jag kunde komma fram till dig när jag e svag,
Men det kommer aldrig att ske för ja har svårt att prata,
Så snälla acceptera att så kommer det alltid vara,

Det finns så många saker som du sårat mig med
men ja älskar dig.

 

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards