mylifeisyou

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Andersson - 3 februari 2012 14:44

8: En person som du saknar

 

Någon jag verkligen saknar är pappsen! Saknar han otroligt mkt, har inte träffat han på en månad ungefär, men idag ska han och jag åka in till valbo, bara jag&pappsen, underbart! jag älskar min pappa så grymt mycket, och det gör ont i mig eftersom jag har gett han så himla mkt skit, har gjort allting emot honom, allt han inte vela att hans lilla flicka skulle göra, men alla gör misstag och man lär sig vel av dom? men vissa gånger lär jag mig inte av dom, så jag gör det gång på gång. Jobbigt, men nu har jag & han kommit varndra närmare än vad vi va förut. men Pappsen, ser du det här någon gång så ska du veta att jag älskar dig mest! 




Av Amanda Andersson - 3 februari 2012 14:39

Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp

 

Av Amanda Andersson - 3 februari 2012 14:36

Att förlåta en som har sårat dig,spottat på dina sår & låtit dig fallit ner till botten,är som att säga " såra mig lika hårt igen, snälla?"
Alltså, vart ser du meningen att komma tillbaka NU och tro att du kan få tillbaka mig bara för att du saknar mig? Du sårade mig grabben, tillräckligt hårt för att jag nästan skulle kunna döda dig med mina tankar om dig.
Det du inte fattade va att jag hade känslor för dig, starka känslor, och vet du hur svårt det är att börja gilla en kille som du ? jävligt svårt.
Du kan ta dina ord och trycka upp nånstans där solen inte lyser, för du sårade mig, det räckte för att jag skulle börja hata dig.

 

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards