mylifeisyou

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda Andersson - 3 februari 2011 16:29

hmm.. klockan är halv 5 och jag sitter fortfarande med pyjamas kläder?

vaknade i morse av att jag mådde illa & hade extremt ont i huvudet, så då vare bara att kasta sej i sängen igen o sova. sov fram till 2 när mamma smsade mej o frågade hur jag mådde.

och nu sitter jag här o lyssnar på musik och ska snart byta om ;D.

ska vänta tills mamma kommer hem för då ska jag tjata på henne om löshår ;) vill ju ha det nu när jag har kastat mitt andra åt helvete!

saknar rasmus det gör jag oxå! som fan.

är skit trött fortfarande, irreterad är jag å -.-'' vill typ bara lägga mej ner o sova igen, men orkar inte gå till min säng, hahaha!

aja, vi hörs! :)



Av Amanda Andersson - 2 februari 2011 21:01

jag dör mer&mer inombords

Av Amanda Andersson - 2 februari 2011 20:34

Så jävla underbar dag med Therese&Rasmus!

jag älskar er så fucking jävla mkt!

Av Amanda Andersson - 2 februari 2011 20:00

tänkte starta en ny blogg. Är ju så jävla dålig på att uppdatera när jag har bloggar -.-'' men ska iallafall skriva när jag vill, och har tid.

och Ja jag har dom problemen som rubriken visar.. & jag skriver vadfan jag vill på min blogg, och då vill jag inte se nå äckliga små fittor komentera sina äckliga åsikter o kladda ner på blogg.

Har ni problem med det jag skriver så tänk inte heller tanken att ens kolla min blogg, okej?

aja, ska forsätta äta min underbara mat nu!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards