mylifeisyou

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda Andersson - 12 februari 2011 22:44

Min älskling..

Jag vet inte hur jag ska beskriva dej, men det är du som får mej att kliva upp på morgonen, och de tär du som får mej att forsätta kämpa!

& det är du som får mej att tro på varenda ord du säger till mej, för jag litar&tror på dej! det finns så mycket som jag vela ha sakt & visat  dom två gångerna du har lämnat mej.

men jag älskar dej så himla mycket gubben, jag skulle inte ens tänka tanken att kliva upp på morgonen om jag inte fick träffa dej. Du är så jävla underbar..

Du kom tillbaka till mej.

och lämnade mej lika fort.

men nu, nu är du min igen.

och jag skulle aldrig ens tänka tanken att släppa din hand nu! oavsett om det skulle vara snöstorm eller krig och världen skulle gå under så skulle jag ändå GÅ till dej för att hjälpa dej om du mådde dåligt, elr om du bara behövde mej! jag kommer alltid finnas för dej vad som än händer imellan oss för du är den bästa personen imitt liv. & när du stog o värmde mej, så vela jag bara ställa mej närmare för varje gång du tittade bort. och tillslut.. så kysste du mej.

den känslan som jag fick då, va obeskrivlig! ingen kille har fått mej att falla, förutom du.

ingen kille har fåt en liten kaxig som jag att falla ut i gråt, förutom du.

och ingen kille har fått mej att älska en såhär jävla mycket, förutom du!

du har förändrat hela mitt liv älskling! på ett sätt som jag aldrig kommer  kunna tacka dej för! du ska veta, att jag aldrig komemr kunna älska dej mer än någon annan! det vet jag! För jag älskar dej älskling, högst på denna jord så betyder du mer än någon annan! jag har hittat den rätta, och även om jag komemr förlora dej inom en framtid så kommer du alltid vara den speciella och den rätta i mitt liv !! jag älskar så himla många, men du har det dära lilla extra, och jag hoppas du vet det?.. för så mycket som jag älskar dej, är obeskrivligt! & jag hoppas att du väljer att stanna.

AlexanderAxelsson, jag älskar dej, nu,då,och föralltid!   


Av Amanda Andersson - 7 februari 2011 19:12

Har bara suttit vid datorn idag,stannade hemme för jag vaknade av att inte jag kunde röra nacken o jag hade så jävla ont i huvude & jag mådde illa .

men inte nu längre :D

just nu sitter jag o mathilda o snackar om sex på msn ;)

Awsome va ?;)

aja, imon ska jag iaf dra till skolan!   

ska snart krusa håret, skitkul? - nej.

har träningsvärk oxå! skit kuuuuuuuuuuul!




Du är vacker som du är.

du måste vara som du va.

det är knappats fel på dej, det är fel på omvärlden.

fokesera på nå bra, för längst där inne vet dom att du är bra!

Av Amanda Andersson - 6 februari 2011 21:11

hjärtat..  

fyfan va jag älskar dej! du är det bästa dsom har hänt! för du finns alltid för mej när jag behöver dej! & dom orden du säger låter så jävla bra när du säger dom, för det är just du.. DU som säger dom! och då betyder dom extra mycket! du ska veta att jag alltid finns här för dej! i alla lägen, bara att smsa elelr ringa! för jag kommer alltid stå på benen för din skull, för att jag inte ska förlora dej.

du är verkligen speciell! du är den dära speciella vännen man har i sitt liv som man verkligen litar på till 100! & you makes me feel so damn good, trust me!

varje minut jag är med dej så gör du så jag mår bra! och mår jag skit så behöver jag bara få träffa dej så blir allt så mycket bättre, jag kan andas lättare och jag får ett leende på läpparna! jag kanske inte är perfekt, men ingen är det.. men jag vill vara den där som finns för dej, oavsett om inte du vill det, så kommer jag ALLTID göra det! för att se dej må dåligt skulle vara min hemskaste dröm! & jag vill att du berättar för mej om du mår dåligt, så jag kan finnas till för dej o hjälpa dej, för det är det ända jag vill.. jag älskar dej så oehört mycket,& utan dej så vet jag inte vart jag skulle stå.

jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej tills du inte vill ha något med mej att göra! och även om du skulle hata mej, såra mej, eller bara be mej dra åt helvete, så skulle jag aldrig sluta älska dej! för en sån vän som du behöver alla!   

Therese Andersson, jag älskar dej så jävla mycket!<3

Av Amanda Andersson - 6 februari 2011 19:25

Fråga vad ni vill, så svarar jag det seriösaste jag kan! :)

Av Amanda Andersson - 6 februari 2011 17:53

åh gud va kul det är å att åka cross i snön :D

just nu sitetr jag o har extremt ont i huvudet, och mår illa som fan!

ska nog inte till skolan i morgon.. buhuhuhuh.. eller så inte :D

Av Amanda Andersson - 5 februari 2011 14:40

ja, patetiskt är hur du kan sitta o komentera på min blogg, o tro att jag tar åt mej?

äre så jävla svårt o läsa att ni måste INTE läsa min blogg om ni ändå inte bryr er?

det är oxå patetiskt att komentera så man ser ditt IP nummer, så jävla awsome!

kanske ska börja tänka pådet! aja, så patetiskt så det inte är sant.

men ni/du ska klart för er/dej att jag inte bryr mej ett skit om era äckliga komentarer, för jag har insett det själv, att det bara tar ner mitt självförtroende, så jag slutade lyssna på skitsnacka för länge sedan, öppna käften irl så kanske det fuckar ur ist.


Av Amanda Andersson - 4 februari 2011 23:00

dagen började bra,men slutade skit.

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards