mylifeisyou

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda Andersson - 20 februari 2011 21:25

En sån underbar människa som du, borde inte få behandlas såhär! 

Av Amanda Andersson - 20 februari 2011 21:08

jadu.. idioter finns det gott om.. 

Av Amanda Andersson - 20 februari 2011 18:57

http://www.youtube.com/watch?v=Wd3oIuAPydM&feature=related

sjukt gammal låt. 

men så jävla sann.

Av Amanda Andersson - 20 februari 2011 18:23

Jag tänker inte ge upp! 

jag ska ha dej, vare sej mina känslor viker sej! 

Av Amanda Andersson - 20 februari 2011 18:23

Jag tänker inte ge upp! 

jag ska ha dej, vare sej mina känslor viker sej! 

Av Amanda Andersson - 20 februari 2011 17:16

Uscch, känenr att jag inte har ngn blogglust alls. 

riktigt tråkigt att bara sitta hemma om dagarna, men igår pallrade jag mej iaf ut o träffade Xander o Emil. kulkul   

Idag har jag bara chillat, får se om jag ska dra mej ut o köpa lite godis eller något sånt. känner att jag bara käkar godis i veckorna, men ska absolut sluta med sånt! men vill komma ut, inte sitta hemma om dagarna.. Tror att det blir en sväng ner på stan o träffa sötnosen  kanske.

känenr att jag inte har ngt o skriva om längre, är så tråkigt o bara sitta o berätta vad man gör om dagarna, för vem vill höra det lixom?

tycker ni bloggen är tråkig, så får ni skriva vad ni vill att jag ska skriva om  :)  

Av Amanda Andersson - 17 februari 2011 20:32

Hoppas ni blir nöjda nu.

hoppas ni får se vilken skillnad på person jag komemr blir.

hur mycket skit ni har gett mej.. så jävla onödigt skit som ingen igentligen ska få stå ut!

vadfan äre för fel på människor nuförtiden?

vill ni att man ska banta sönder sej?!

vill ni att man ska få matproblem?!

 FÖR EN LITEN JÄVLA KOMENTAR!

och ja jag tar åt mej!

vilken jävla normal människa som helst gör det!

Av Amanda Andersson - 14 februari 2011 22:53

ska ta o hoppa i sängen o sova.

puuuuuuuuuuss

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards