mylifeisyou

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Andersson - 29 mars 2011 22:03

Äntligen har jag orkat gjort om bloggen, har inte haft lust annars, men nuså! :) hoppas det duger, iaf två veckor till :) 

Av Amanda Andersson - 29 mars 2011 18:32

Sitter med redbull i ena handen o mobilen i andra o smsar med beby!  

måste fan ta tag i mitt liv, gud va jag är töntig vissa perioder. men det ska jag fan ändra på, jag o min bästavän Therese bestämde oss för att börja om, starta om vårat liv tillsammans! bästavän. & fan va jag älskar henne! det är hon som har stått kvar på samma plats som mej, o inte lämnat mej, oavsett hur jävla ful&dryg och pratsam jag är så finns hon alltid breve mej!   

aja, någon som vet hur  man laddar upp bilder  på bloggen? eller äre bara jag som är efterbliven? :o 

aldrig mer, från och med nu är mitt cpäckel liv över. ska starta om.  

Av Amanda Andersson - 28 mars 2011 18:04

Fyfan, mitt huvud sprängs snart..  ska knarka 6 ipren o se om det går över.

Av Amanda Andersson - 27 mars 2011 21:26

Haha, patetiskt.

läste nyss på en blogg, att hon hade varit ute o sprungit o sen hade kommit hem o ätit godis o glass? varför ska man sitta o klaga på att man är tjock & att man måste banta om man springer ut o springer o sen kommer hem o äter godis o skit ? inte ens en ide att springa då ju? jaja, skyll er själva om det tar ett tag i "banta" o sånt shit.

Av Amanda Andersson - 27 mars 2011 21:21

27 mars 2011, dagen du tog mej i famnen o inte släppte mej.

Av Amanda Andersson - 26 mars 2011 02:15

Om du bara va här, så skulle du se hur mina tårar rinner. för dej.

..

Av Amanda Andersson - 26 mars 2011 02:12

Ord sårar mer än slag.

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards