mylifeisyou

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Andersson - 22 mars 2011 16:33

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: En bild på någon i din familj.

Av Amanda Andersson - 20 mars 2011 17:52

Fy helvete vad jag hatar dej!

vem fan rycker tag i sitt barn hår för att hon blir ledsen?

VEM FAN GÖR DET?! 

FUCK OFF DIN ÄCKLIG FITTUNGE! DRA ÅT HELVETE O GRÄV NER DEJ , TACK! SÅ INÅTHELVETE SUR, VEM FAN BEHANDLAR SITT BARN SÅ?! 

- jo du! 



jo, ni ser.. hatar mnin låtsas pappa enormt mycket! hatet till dej går fan inte o beskrivas! 

DONT TALK TO ME!  


haha, hoppas du får för skitet du har gjort. ;)  

Av Amanda Andersson - 20 mars 2011 17:01

Mitt hjärta slår extra slag&jag får en klump i magen, och jag vill bara sjunka ner på golvet o gråta och känna hur min kropp skakar o jag får upp all mat jag har ätit.

Varför ska det vara så svårt o försöka, iallafall FÖRSÖKA träffa dej själv.

orkar inte, vill inte, vågar inte.

Av Amanda Andersson - 19 mars 2011 18:11

NU FÅR NI FAN KOMMA PÅ VAD JAG SKA SKRIVA/HITTA PÅ I BLOGGEN!

vad som helst!

kommer antagligen lägga ner bloggen o ta bortden om ingen vill att jag ska skriva ngt speciellt..

så....

KOM IGEN!

Av Amanda Andersson - 19 mars 2011 17:36

Ojojojojojojojojojooooooooooooooj, länge sedan jag orkade logga in ser jag, ;) caknade runt 2 idag, klev upp fixade mej o åkte o handlade med mamma, eftersom mamma skämmer bort mej så fick jag iaf en stor cola :D 

awsome ju!   

bestämde för någon minut sen att jag skulle STOOOOR städa mitt rum, men har jag orkat lyfta min feta röv än?

- nejnej!

får ta o gå upp med all disk snart :( 

jävligt ointressant tycker jag! men har extremt tråkigt så gjorde ett ovärt inlägg aja. ska försöka städa nu :D

Av Amanda Andersson - 15 mars 2011 19:14

LEV LIVET FÖRFAN!

inte fan ska en jävla kille förstöra en, nejnej! 

Av Amanda Andersson - 13 mars 2011 18:42

Utan smink i en vecka nurå, inte så farligt ! går helgerna utan smink, så inte så farligt ju !   snackade nyss med Emeliebeby i tele, hon&hennes lillesyrra är skit söta!   så inåthelvete !! :D

skola i mon. tråkigt? 

-JA!

sitter o dricker ett glas läsk, ;) för dom som va intresserad.. ;)

ska snart ta o kolla på Solsidan, o sen blir det bröllopsfotografen, o sen sängen!   

Dom som har ork kan vara lite social på min nya msn! :D 

bananporr14@hotmail.se

Av Amanda Andersson - 10 mars 2011 23:24

Vet du vad jag gör med horor?

- jag klipper till dom i ansiktet!

haha

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards