mylifeisyou

Alla inlägg under mars 2011

.

Av Amanda Andersson - 3 mars 2011 23:08

Vi sa ju att det skulle vara du&jag, men ord rappar sina tag oh följer vindens spår.

Jag saknar dej så mycket.

Av Amanda Andersson - 3 mars 2011 19:50

hihihi, nu får ALLA fråga mej en fråga!

NI MÅSTE! 

svara såklart 100% ärligt!

Av Amanda Andersson - 3 mars 2011 17:08

Blir såjävla lesspå att mitt löshår inte har kommit än! 

Av Amanda Andersson - 3 mars 2011 15:44

HA!

är normal, är inte för tjock o inte för smal! jag är normal sa skolsköterskan efter vi kollat upp mej! så  HA på era äckliga komentarer som ni kan trycka upp i röven !   

Av Amanda Andersson - 3 mars 2011 15:03

SÅ JÄVLA MENSVÄRK SÅ JAG DÖR UT!

hehehehehehehe, ont magen jag har :( 

va till um idag, tog ut nå piller mot min värk, o hämtade ut p-piller... usccccccccccccccccccch äta små äckliga tabletter! mamma va så snäll o köpte ett nytt finnmedel åt mej, hoppas det fungerar oxå, blir sur annars :( !

KAN NÅGON KOMMA PÅ VAD JAG SKA SKRIVA I BLOGGEN?!  

Kan lova er, släpepr aldrig in någon i mitt liv mer. 

låter aldrig någon riva min mur igen! 

aldrig blir jag kär igen! 

jag hatar det!

Av Amanda Andersson - 3 mars 2011 00:47

kommer inte kunna sova i natt.. för jag känenr hur smärtan gnager i mej.

Av Amanda Andersson - 3 mars 2011 00:46

JAG VILL INTE

JAG VILL INTE

JAG VILL INTE

JAG VILL INTE

JAG VILL INTE

JAG VILL INTE MERA!

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards