mylifeisyou

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Andersson - 10 mars 2011 23:00

när alla sviker & det inte finns någon '& vända sej till vad ska man göra då? eller när man lämnar sin ända vän & står ensam kvar för den personen var falsk..?

Av Amanda Andersson - 10 mars 2011 21:42

Samma skit varje dag, vandrar genom tomma dar.
Seriöst tro inte att ni kan sänka mig,
jag känner mig som en kung, känner mig mäktig
Så tro inte att ni kan komma där och försöka förstöra
Jag bor i Sandviken och det är här jag ska bo resten av min ungdom
Ska inte flytta någonstans, ska bo här, ingen annan stans
Det är sandviken jag tillhör, det är mina vänner här i sandviken jag tillhör
Tänker inte flytta, ni kan glömma det.


Jag kommer sluta med all skit, ska försöka se det ljusa i dagarna som kommer och försöka hantera min ilska.
Fuck er, jag gör vad fan jag vill. Håll käften !

.

Av Amanda Andersson - 10 mars 2011 20:54

Men jag saknar dej som fan.. att bara få vara i samma engelska grupp som dej, o att få se att du kan le med mej, det värmer. det fick mej att hoppas att vi kommer bli vänner.. men alla har fel.jag saknar min bästavän, hon som alltid fick med glad, o aldrig vela se mej falla. du fick mej jämt på bra humör när jag mådde dåligt,och du fick mej o aldrig tappa hoppet.. att ge upp livet. både jag o du har förändrats, men jag gör allt, allt för att få tillbaka dej.. du betyder så otroligt mycket för mej fortfarande.ag vet inte vad som gick fel mellan oss, eller vad jag gjorde för att få förtjäna det hära, vi glad isär, mer o mer. o sen hände ngt, ngt jag inte ens jag själv vet om. men jag hoppas du läser det hära..för.. 

jag älskar fortfarande dej.

Av Amanda Andersson - 10 mars 2011 20:39

.. ge upp, när det finns så mycket att leva för?

Funderade på dethära med lösenord, men tror int det blir så, skite ri andras åsikter, min blogg, mitt liv, mitt mitt mitt mitt! MITT! 

HEHE! va i skola idag, men usch säger jag bara.. känner bara att jag inte längre klan sitta på en lektion utan att känna att jag inte kan andas, skippade bara kemin/fysiken och musiken idag, orkar inte med sånt skit.

Varför ska det vara så svårt o inte bry sej om en kallar en fet?

jag vet att jag är det, ni behöver inte säga det gång på gång.

och snälla, jag bryr mej inte.

det blir bara jobbigare&jobbigare att sitta på lektonen, trivs inte,passar inte in,vkan inte andas..

- SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ ATT JAG INTE KLARAR AV ATT SITTA I SAMMA RUM SOM HAN , MAMMA?!! 

du fattar igentligen ingeting, du fattar inte hur jag mår i min klass. du fattar inte att jag inte mår bra av att höra av den dära jävla äcklet att jag är fet, tjock, osv, varje jävla fucking dag! jag mår illa bara jag ser han,bara han är där, bara han ler, så äcklas jag! 

vad äre för fel på mej igentligen? skriver igentligen inget idiotiskt om någon längre, men HAN! så måste jag det, känner att alla borde veta att han är en idiot, i allafall i mina ögon..


aja.   

Puuusssen


Av Amanda Andersson - 8 mars 2011 23:55

Ska skaffa lösen på bloggen , pga att om jag skriver hur jag känner så ska fan alla klaga att jag är depp, men då äre bättre om jag sätetr lösen på bloggen , så kan ju iaf dom som bryr sej kolla.

puss

Av Amanda Andersson - 8 mars 2011 22:30

Har sakt så många gånger, vill att du tar mej härifrån

Av Amanda Andersson - 7 mars 2011 22:47

http://www.youtube.com/watch?v=NyggzPKu49A&feature=related


fattar inte att jag släppte in någon i mitt liv igen!

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards