mylifeisyou

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Andersson - 7 mars 2011 22:36

Har aldrig bett er, elelr tvingat er att titta/läsa min blogg. 

det är NI som avgör det själv, ta erat pick&pack om ni inte respekterar min blogg, bara så ni vet :D

Av Amanda Andersson - 7 mars 2011 22:36

Har aldrig bett er, elelr tvingat er att titta/läsa min blogg. 

det är NI som avgör det själv, ta erat pick&pack om ni inte respekterar min blogg, bara så ni vet :D

Av Amanda Andersson - 7 mars 2011 22:08

Jag vet att jag har sett mej igenom livet som den starka, den starka som tål lite stryk o lite skit.

men vart har den tagit vägen?

vill så gärna känna att jag kan vara stark.. känna att jag kan stå på benen stadigt o inte stå så här svagt. så många gånger min trygghet har åkt ifrån mej,men jag har alltid rest på mej o aldrig gett upp! jag har alltid varit den som har stått upp på benen när jag har varit som svagast o klarat mej igenom allt skit.. men vart har jag tagit vägen nu? vart har jag hamnat idag? jag skulle göra allt.. verkligen allt! för att bli så stark igen , o få mej själv o må bra! jag menar det, o tro mej. jag skulle ge hela min värld till den som kan hjälpa mej o må bra, & om jag kämpade mej upp igen, så skulle jag aldrig tillåta mej själv att sjunka så långt ner igen. aldrig.

vill bara att den gamla, starka jag ska komma tillbaka. 

men skadorna som har gjorts nu går inte o laga.

Would do everything to become strong again, oh I promise youthat. and if I was so strong again, I would never be weak!

Av Amanda Andersson - 4 mars 2011 22:06

ett ollon


gillar du ollon?


Svar: moget..

eftersom ollon sitter på kukar, o jag bara älskar kukar, så ja   

Av Amanda Andersson - 4 mars 2011 22:05

Karl nilsson


hejsan ;) sanning elr konka? :)


Svar: sanning 


Av Amanda Andersson - 4 mars 2011 22:03

Kommentar till !!!!!!!!!
 
mathilda

mathilda

Fredag 4 mars 21:56

vilken ålder förlorade du oskulden?:)<3


Svar: 12-13 åldern



Av Amanda Andersson - 4 mars 2011 21:50

MEN KOM IGEN NU!

FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN NUDÅ!

ÄR NI SÅ FEG ?;)

Av Amanda Andersson - 4 mars 2011 19:31

Äntligen har mitt löshår kommit, kom idag så jag o mamma va o hämtade ut det. :) riktig bra kvalite, o allt :)   

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards