mylifeisyou

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Andersson - 2 mars 2011 23:50

Nu blir det till att klara sig själv och få nöja mig med att bara vara din vän. för kärleken dog medans lögnerna viskade ärliga ord men det va ingen som lyssnade..

Av Amanda Andersson - 2 mars 2011 22:46

Fan asso, fan!

kan ingen av er försöka förstå hur jävla olyckligt kär jag är?

hur mitt liv rasar för varje dag som går ?

o hur mycket jag behöver honom i mitt liv igen?

O att jag skullegöta allt, för att få honom tillbaka! 

minns du?
Alla ord vi sa,va dom aldrig äkta?gubben,jag saknar dej än,det vet du mkt väl om, för mej va du allt,och du sa att för dej va jag allt,men ändå står jag här ensam idag.Jag vet att det va längesen du lämna mej.

17/2 21:10

Det datumet då när mittliv rasade.

Då när du tog luften ur mina lungor, o ersatte dom med smärta!

Jag lovade mej själv att aldrig mer vara i närheten av tankarna på dej.
Men ändå har jag varit sömnlös i 2 nätter i rad nu.
På grund av tankarna på dej.

För jag har börjat tänkt på hur bra vi hade det, o börjat fråga mej själv massa frågor.

Mina tankar går tillbaka till den första gången jag såg dej, den första gången du log mot mej och sa mitt namn.
Mitt hjärta bultar vid tanken på den första gången du såg på mej, den första gången du kysste mej och smekte min kind.
Mina kinder färgas vid tanken på den första gången du smekte mej, den första gången du viskade mitt namn och låg brevid mej.
Mina läppar ler vid tanken på den första gången vi höll varandra i hand, den första gången vi såg på varandra och sa;
Jag älskar dej!
 

Presentation


Gå aldrig i någon annans fotspår, gör du det så går allt åt helvete.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Musik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards